sobota 25. července 2015

Epizoda III: Bitva o kapku vína, kterou neměli

Jelikož jsem již nějakou dobu single a už mě přestává bavit pozorovat všudypřítomné zamilované páry, které navíc díky vysokým teplotám takřka vtékají v jednu celistvou louži kapaliny, rozhodl jsem se pořídit si pásku přes oči na běžné nošení. Při mém následném pobytu na ortopedické klinice jsem se přítomných lékařů a zdravotních sester ptal, co je pro dnešní dívky atraktivní, abych věděl, kde začít. Mezi třemi nejčastějšími odpověďmi byly peníze, masivní penis a palčivé otázky dnešní doby. Z různě se variujících důvodů jsem se rozhodl vzít to přes třetí kategorii.

Palčivé otázky dnešní doby mi nikdy nebyly zcela cizí, kupříkladu před několika dny jsem přijal několik imigrantek v podobě čtyř černých třináctek. Jelikož však nemám rád chození okolo horké kaše a radši ji dám vychladit, rozhodl jsem se věnovat té nejpalčivější ze všech palčivých otázek, a sice existenci komárů. Pokud nejste pravidelným dárcem krve, či přední fanynkou finské black metalové kapely, pravděpodobně vám nikdo nepije krev více než tyto létající bestie. Jistě se po ránu také probouzíte se svěděním různých míst na těle a jediné po čem toužíte je pomstít se těm komářím bestiím a vykoupat se v jejich krvi (technicky vzato ve své krvi, ale nezabíhejme do příliš velkých detailů). 



Začal jsem tedy zkoumat různé techniky obrany proti těmto bestiím z blíže neočíslovaného kruhu pekelného a věnoval jsem se jak způsobům konzervativním (plácačky), tak moderním (elektronické odpuzovače komárů), ale navíc i způsobům metafyzickým (odmítnutí existence komárů). Při výzkumu moderních technik jsem se také dotkl tématu teologického, neboť při zapojování odpuzovače do elektřiny sice komáři z mého pokoje vymizeli, ale zato na mě bylo sesláno devět ran egyptských, neboť v zápětí do místnosti přiměřeně vesele přicválalo několik kobylek (v příbalovém letáku to možná napsané bylo, ale nevím – tl;dr).

Nechci zde spoilerovat výsledky svého výzkumu, protože bych mohl dopadnout podobně bídně jako Jon Sníh na konci 5. řady Hry o trůny. Pouze zveřejním velmi názorný, intuitivní a barevně pestrý koláčový graf znázorňující kolik % swagu jsem vypracováním studie získal (umístěn je uprostřed článku). Jde o relativně slušný koncentrát, který má potenciál úspěšně soupeřit s džusy Happy day.

4 komentáře:

  1. Já tě prostě žeru =D neskutečně jsem se po ránu pobavila! =D
    Co ty by jsi dělal, kdyby jsi byl alergií jako já a po komárech měl koláče jako ty tvoje grafy? =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, to rád slyším!! :) (tu první část)
      Co bych dělal? Pravděpodobně bych použil ten elektronický odpuzovač, ale nesměl bych být zároveň alergický i na kobylky :D

      Vymazat
  2. Já nad komáry vedu hluboké teologické rozvahy běžně. Zvlášť, když jsem vzbuzena ve tři ráno a lačním po vymalování stěny svou krví, aby bylo splaceno, co mi bylo vzato.
    1. Byli komáři v ráji?
    2. Nejspíš jo, ale vždyť to nemohly být krvelačné bestie!
    3. K čemu byli komáři v původním plánu dobří?
    Atp. dokud neusnu a zase mě ta mrcha nevzbudí. Nikdy nemám tolik přetékající chuť vraždit jako v těchto chvílích. Ani v přeplněných MHD a na záchodech aquaparků v létě.

    Jinak. Co věta to perla. Díky, mistře.

    OdpovědětVymazat
  3. Dostat se od trablů single člověka k hubení komárů a pak ještě dál k veganům, navíc tak, že to nějakých záhadným způsobem dává smysl, to teda smekám, originální.

    OdpovědětVymazat